9 Temmuz 2009 Perşembe

’YILMAZ’INKİ GİBİ BİR YAZI DA BENDEN

Engin ağabey, Bekir’inki gibi yazmıştı !..

Ben de karar verdim, ‘Yılmaz’ınki gibi yazacağım..
Ne diyor Yılmaz ?,
‘Genelkurmay söylemişse doğrudur..’
Kağıt parçası dediyse kağıt parçasıdır..
‘Çiçek’ masumsa masumdur...
Gül dalında güzeldir !...
Söz konusu vatan ise...,
Falan, filan...vs,
...
Peki o zaman soralım;
27 Mayıs tam teşekküllü darbe..
12 Mart ’tam muhtıra, yarım darbe..’
12 Eylül ’kanlı canlı darbe’..
28 Şubat ’Post-Modern’ darbe...
27 Nisan ’e-muhtıra’...
Bunlar nerede oldu ?
Bu darbeleri yapan, muhtıraları veren Zimbabwe Kara Kuvvetleri’nden birileri miydi ?!...
...
Sarıkız...
Eldiven...
Ayışığı...
Yakamoz ...
Heybeli !...
Burgaz !!...
Bu darbe planlarını yapanlar da ‘Sierra Leone’ Deniz Kuvvetleri’nin darbeci generaller miydi ?
...
Ya silahlar ve mühimmat ?
Karadan ve denizden fışkırıyor..
Tabanca..
Tüfek..
Mermi..
El bombası..
TNT..
Lav...
Roketatar..
Allah bilir bu da ‘Eritrea Silahlı Kuvvetleri’nin darbeci subaylarının işidir !...
...
Genelkurmay ne diyor ?
O ‘lav’lar bize ait değil..
MKE ne diyor ?
‘Biz verdik..’
Yılmaz ne diyor ?
‘Genelkurmay’ın sözüne inanmayacaksak, bize yazık..’
Soruşturmaya, ‘Hukuk’a ne gerek var’ değil mi Yılmaz ?
Senin hukukun sana, benimki bana !..
12 ve 14. Mahkeme sizden..
13. Bizden !..
...
İyi de neden ‘Genelkurmay demişse doğrudur’ oluyor da..
‘Başbakan ya da Cumhurbaşkanı’ deyince peşinen yalan oluyor ?..
Atanmışa güven..
Seçilmişe güvenme...
Peki Demokrasi bunun neresinde ?...
...
Benimki de soru mu canım ?
‘Ben Kemalist’im, demokrasi de neyin nesiymiş...’ desene !..
...
Cumhuriyetin ‘Yılmaz’ bekçisi !...
Postal yalar durur,
Atanmışla övünür...
...
Seçen ‘bidon kafalı’dır,
Seçilen dövülür...
...
Statükocudur..
Ergenekonculara üzülür..
...
Muhtıra kesmez onu artık,
Ancak bir darbe güldürür..
...
Vay be, ne kadar rahatmış Yılmaz’ınki gibi yazmak..
Bak ne güzel oldu..
30 dakikada yazımı tamamladım...
Yahu ben ne komik adamım böyle !...
Ne ince mizah yaptım ama.., nasıl da ironik anlattım !..
Bu arada asimetrik yazdım, simetrik çaktım !...
Nasıl oldu, valla ben de anlamadım..
Yılmaz’ınki gibi...
Oldu mu acaba ?
Bilmem ki...
Amaan.., n’olucak canım...
Olsa da yazdım, olmasa da..
Neticede;
Zart !..
Ve de zurt !...
...

1 yorum: